Madde

4 år

Publicerad 2010-05-14 20:16:30 i Allmänt,

14 maj och min lillaprins fyller fyra år. Han är dock nu mera den onda dockan i mellan åt.
Morgonen började med sång och paketöppning i sängen sen har den bara rullat på.Han har fått två t-shirts med star wars på,en polisbil,benten klocka och en microfon då han tycker om att sjunga till melodifestivals skivan. Williams dag så han fick välja middag så det blev hemmlagad pizza.
Fått en hel del gjort ute i trädgården,Skönt!! Nu vill jag till plantagen och köpa massa blommor.


Enkel glasstårta med familjen riktig tårta när det blir kalas



Blåsnig av ljusen gick så där ett i taget


Här körs det bil av killaran som aldrig har kläder på sig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela