Madde

Söndag

Publicerad 2010-03-07 21:20:44 i Allmänt,

R åkte i väg i morse efter frukost för att hämta våra duschväggar som kom i går.
När han kom hem va tanken att vi skulle ha en skön hemma dag hela familjen,men på väg hem hade dom ringt från jobbet och sagt att han behövdes på jobbet. Så han åkte i väg vi 12 tiden .Sen va det bara jag och killarna hemma så det fick bli lite fix med det ena och andra och mellan allt fick killarna välja vad dom ville att vi skulle hitta på. så det blev en massa spelande.Sen vill jag bara ut ur huset, solen sken så vi gick ut på tomten och lekte lite i snön.efter ett tag så åket vi till ica och köpte glass och åkte till topet och hälsa på mormor och morfar. Dom blev så glada at vi kom och hälsa på.
Sen hem och måla badrums taket lister och foder. Så nu är det bara vänta på allt vi beställt så är det klart där sen.

Så nu på kvällskvisten fick jag med mig grabbarna på träning,så skönt för har inte vart ett enda pass den här veckan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela