Madde

redan onsdag

Publicerad 2010-03-10 20:23:32 i Allmänt,

Så va det redan onsdag och jag jobbar bara en dag till sen helg, jipppi!! I dag va det medarbetarsamtal med min ena chef och det kändes riktigt bra. Jobbar halvtid för kultur och fritid och halv tid för barn och skola så har två chefer. Efter middagen dök pappa upp bara så där kul så fick han se hur badrummet blivit. Så fick vi oss en lite prata stund innan han skulle vidare. Sen är det ju så underbart med SOL man blir ju så glad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela