Madde

Betsällt i dag

Publicerad 2010-03-06 17:01:43 i Allmänt,

I dag åkte vi till barkarby och kolla på badrumms saker. Det belv en dusch,handfat med skåp till, en spegel och så blandare till handfatet så klart.
Sen blev det lite sko shopping till killarna,Oliver behövde att par fodrade gummistövlar men det blev oxå att par jumpa skor i var till domm oxå :).
När vi va på väg hem ringde dom från k-rauta och sa att vår duschvägg hade kommit så vi tänkte att vi åker och hämtar den på en gång.Men så kom vi ju på att man nog måste ha lappen med sig ,så Robert ringde och kola och så va det ju så klart varför skulle det klaffa för en gångs skull??

Lite bilder på det vi inhandlat.

 
Det här skåpet blir det fast svart


Duschen :)


Och så duschväggarna

Efter shoppingen så va det kalas hos Linn som fyllt 11 år.
Nu är vi hemma och jag fixar mat oliver kollar film och robert sätter upp lister i badrummet. Så nu är det så nära bara vänta på att alla saker ska komma hem :) :) :)

Sen blir det jobb i kväll

Kommentarer

Postat av: solveig

Publicerad 2010-03-06 21:43:54

Det kommer att bli jättesnyggt!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela