Madde

Barkarby

Publicerad 2010-03-27 14:28:32 i Allmänt,

Imorse blev det inte sovmorgon vakna tidigt ändå.Men låg och mös i sängen i tystnaden. Sen blev det en joggingrunda och frukost.
Till sist va det dags att hämta dom små liven och köra mamma och pappa till bussen.Efter det åkte vi till barkarby och handla födelsedags present på toys r us och leg till påsk äggen.
In en sväng på stadium och köpte jacka och regnbyxa till Oliver.
Sen hämta komoden och spegel för att sen åka hem.Nu fixar r i badrumet och william kollar film och Oliver väntar på att jag ska gå bort från datan så han kan sitta här och spela.
Själv ska jag njuta av lördagen och sen i kväll ut och äta med tjejerna.


Olivers vår jacka


och så regnbyxorna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela