Madde

Ännu mera snö

Publicerad 2010-03-04 18:08:30 i Allmänt,

Så när man vaknar snöar det fortfarande blir galen.
I dag har vi vart på bålbroloppet med barnen,vi vart inbjudna från bålbroskolan och viby och rånäs fritidshem va oxå med.Jätte kul grej trotts att det snöa hela tiden och blåste.
Tanken va att vi skulle äta mellis där oxå men vi tyckte det va lite kallt så vi tog oss tillbaka till jobbet och åt där. efter mellis va det dags att ta sig hem,vart lite tidigare så jag han ner på gymet innan robert skulle åka till jobbet :) det va skönt har inte vart där på ja jag vet inte hur länge.Brukar oftast gå på skivstång eller nått annat jumpa pass.

Fånga upp Oliver på bild när han åkt bålbroloppet i dag oxå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela