Madde

Sommar tider...

Publicerad 2010-06-04 18:41:56 i Allmänt,

Det är så underbart när solen skiner allt går så mycke lättare och man få sån energi.
I Onsdags sprang jag vårruset med några tjejkompisar,det gick jätte bra jogga på 31 minuter och känner mig nöjd. :)
Efteråt så fick vi en picknick påse och hade lite trevligt i det gröna, vi bestämde att det får blir en tradition och att vi ska ha lite vin till nästa års picknick.

Sen va vi på lejdet i går och grilla korv med Olivers klass,dom hade vart där hela dagen så vi kom och grillade som avslutning på dagen.

I dag har jag var ledig och det är så underbart.Först blev det en sväng till bvc med William och hans öra,den här gången hörde han bättre men hon ville att vi kommer en gång till i slutet på juli och testar en gång till. Så det kändes skönt .

Efter det åkte vi till ica och handla lite mat och fixa med tvätt och lite på tomten.
Börja fixa runt dammen vi har,förra året grävde jag ner mitt gräs jag hade runt dammen för att kunna använda det i år igen.Men så va jag och kolla förra veckan och det va jätte kort,så för nån dag sen fick jag veta varför.Jo han jag bor med hade kört med trimen där och kom på nån dag efter att jag hade ju grävt ner mitt gräs där. Det fanns en jag kunde annvända.

William har tjatat hela dan om att få åka glidbannan vi har,så när Oliver kom hem från skolan tog dom fram den och körde.
Sen åkte vi in till norrtälje och handla lite fördelsedags presenter kolla HM och så till blomsterlandet och köpt det jag skulle ha till dammen.







Dammen förre


Dammen fixad



jag är inte så mycke för blommor gillar när det är messt grönt bara.

Nu blir det mys med familjen. Ha en trevlig helg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela