Madde

Skolavslutning, sommarfest med jobbet mm

Publicerad 2010-06-11 19:30:29 i Allmänt,

Dagarna går och det är nu bara två veckor kvar till semestern :D.
I onsdags va det första skolavslutning för Oliver och nu har han sommarlov!!
Härlig känsla när man satt där i kyrkan med sommarsånger och allt va det innebär med avslutning, va ju liksom ett tag sen om man säger så. Åren går.....


Olivers första skolavsluning


William klättra på väggarna kunde inte va still

I går va det sommarfest på jobbet med tema tonåring,så jag fixa till sneluggen och satte på mig tajts med stor tröja och dubbla sturmpor som skulle likan usa sockor.HIHI va kul det va och se alla, dom flesta va hippisar.God mat och avtackningar,tipsrunda och så massa sång.

I dag Har jag varit i bromma på lekplatsen.Hämta upp Jenny vid 11 tiden sen åkte vi dit,Minna och Elton kom också.
Planen hade vart att vi skulle gått och badat på huvudstabadet men så vakna man till regn :( Killarna va nöjda och jag med som kunde få sitta och snacka i lugn och ro ;) .
Super duper mysig dag!!

Nu i kväll blir det film "vägen" se hur den är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela