Madde

Projekt kompost

Publicerad 2010-07-23 21:56:27 i Allmänt,

I dag tog vi tag i komposten. Vi ville få bort den så vi kunde börja om från början.Det ska byggas en ram som vi kan lägga allt i.
Det blev 7 vänder med släppet och lassa bort allt. Jag hjälpte till här hemma och skyffla och mellan tippningarna så fixa jag lite tvätt och röjde i källaren.
Kollade in min tomatplanta som jag fick som sommar present från jobbet. Oliver har planterat en i skolan den i vit kruka,den har inte blivit lika stor som min.
Min har börjat få tomater jätte kul.


Högen


Och så borta



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela