Madde

Shopping och trevlig middag

Publicerad 2010-12-13 11:09:15 i Allmänt,

I lördags va det öppethus på Oliver skola så det va bara att ta sig dit till kl 10 och så va vi kvar till kl 12.
Där efter lämna vi ungarna på torpet hos mina föräldrar för att sen ta oss till barkarby och Kista för julhandling.
Mycke folk och man blir ju stressad av alla runt om sig trotts att man igentligen inte är stressad.
På hem vägen hämtade vi upp Anders och Mia så hade vi lite för dricka hemma hos oss innan vi åkte till Norrtälje och resturang G. Mycke trevligt kväll god mat och tevligt sällskap,vi avslutade kvällen på Bistro i Rimbo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela