Madde

Lite julmys med goa vänner

Publicerad 2010-12-20 06:40:18 i Allmänt,

I går börja vi dagen med att ta oss ut och skotta,sen bara det av ner på byn och kolla om blomsteraffären hade öppet för att köpa oss en gran.Men nää det va stängt så får at tagi det i veckan.
Sen hem och fixa inför lilla julmyset med Karin,Daniel,Ingrid och så lilla Märta.Det belv jugröt,skinksmörgås och så fika. Dom andra åren har vi haft julmat men Karin och dom skulle på julbord efter så kändes som det skulle bli lite tjatigt för dom. Blev lite ute lek för Dniel och Oliver medans vi andra röjde av. Daniel är så bra! Oliver stormtrivs i hans sällskap,han gå in 100% i leken med oliver.
När dom kom in belv det julklappsbyte och så fikat.

Killarna fick en varsin legobil som man kunde skjuta i väg.

(Bild kommer)

På kvällen rullades och stektes det köttbullar, mums. Handlat allt till julafton och det känns under kontroll nu är det bara vänta......

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela