Madde

Julafton

Publicerad 2010-12-26 18:55:34 i Allmänt,


Tomten hade kommit till oss när vi vakna i morse både med strumpa och paket.Branen så där lagom pirriga,william dock vaknat på helt fel sida och va mest elak hela dagen mot oss alla ( I bland är dom till salu). Efter mysig frukost och sista delen av julkalendern gick jag och barna ut en sväng för att åka lite pulka och snow racer, men vi kom int emer en utanför dörren så börja William dumma sig så han åkte in igen så gick jag och Oliver och röjda av oss lite.


Sen blev det fix och förberedelse in för kvällen. I paket 24 fanns det pärlplattor så Oliver byggde mycke med de medans han vänta.


Alla kom och vi åt god mat och hade mys. Sen kom tomten till oss och alla vart spända och glada. Sen öppnades det packet sör fulla muggar.
Vi fika lite och kvällen fortsatte och när alla va nöjda och glada så åkte dom hem och killarna somna sött i sängen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela