Madde

Arbetet kallade i morse igen....

Publicerad 2010-12-27 19:38:18 i Allmänt,

6.00 va jag på jobbet gäsp inte männskligt att behöva gå upp så tidigt.Så tycker jag synd om dom barn som behöver komma så tidigt.Jag får ju allafall gå hem i tid men barna är kvar till ca 17.00
Jag gick hem och sov en stund och fick sen massa ny energi och packa in barna i bilen så åkte vi till flygis och storhandla. För det mesta vill killarna va uppe i lektornet och då går det snabbt för mig att få ner allt i påsarna men i dag så skulle dom gå med mig så tog lite längre tid i dag.Men dom sköte sig så bra så vi köpte en kartong Gb klassiker, så fick dom en glass på vägen hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela