Madde

Rimbodagen

Publicerad 2010-08-07 18:31:20 i Allmänt,

I dag vakna vi tidigt så efter frukost tog vi oss ut en lite sväng i skogen,hitta bara några kantareller.
Sen hem en sväng och åt lite lunch och så kom det förbi en tjej och hämta ett tittskåp som hon betsällt.



Medans jag vänta på att hon skulle komma så åkte andra hälften ner på rimbo så jag åkte dit när jag va klar.
Det va Rimbodagen i dag liet karuseller,ponnyridning,musik,gammla bilar i parken osv.
Vi va ner en liten stund sen fick det räcka så då gick vi hem och så blev det städning och sen 5 km i regnet. Det va jag och någon tok till som va ute i regnet.

Nu blir det hemma kväll med film hoppas den är bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela