Madde

Parken zoo

Publicerad 2010-08-05 20:30:17 i Allmänt,

I morse packa vi in oss i bilen för att sen ta oss till Parken zoo i eskilstuna.
En mycke trevlig dag tillsammans med Linda och hennes familj.
Skönt att vädret va bättre i dag så man kunde få njuta lite av solen innan regnet kommer igen. Sen är det väl som vanligt att när alla kommit tillbaka från semestrar så kommer värmen tillbaks.

På vägen hem stanna vi i Uppsala och skulle köpa nytt skydd till stuttsmattan men det va slut eller fanns inte i vår storlek,grrr vi behöver verkligen ett nytt.

Så hem och klippte gräset och nu blir det slapp i soffan.

Hej svejs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela