Madde

Värk.....

Publicerad 2010-04-25 07:56:29 i Allmänt,

Lördagen bjöd på lite av varje.Börja dagen med att åka till familjen C-P och fixa lite med ved. Medans vi hölll på där så fcik jag ont i min stackars skinka.Jag har haft en ömmande känsla i båda skinkorna några nätter i men på dagarna har det känts bra.
Det liksom illar och när jag ska ställa mig så är det precis som hela insidan ska explodera.
Har vart hos doktorn för det här för det kommer med jämna mellan rum . Hon skulle skicka i väg en remiss så jag kunde få komma på rönken men inget har hänt så måste ringa på måndag igen, känner mig helt handikappad.

Blev lite cykel tur till tågparken efter lunch och sen åkte jag in till norrtälje för storhandling,precis inne ringer dom där hemma och säger att jag låst ut dom så min shopping runda på flygfyren kändes som en hetsjakt då jag visste att dom satt och vänta på.Tur att det va fint väder allafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela