Madde

Junibacken

Publicerad 2010-04-09 16:14:48 i Allmänt,

I dag åkte vi till Junibacken,super mysig dag förutom att Anton försvann.Mia skulle gå och byta på Ella och jag passa Anton så kom William och va ledsen och medans jag tar upp honom i famnen så frösvinner Anton. Jag fick hjärtat i halsgropen. Till slut kom han med någon mamma.Vilken pers värsta som finns när man tappar bort någon och dessutom inte sin egen.

Vi alla kom hem till slut alla fall.

Nu blir det snart träning innan fredags maten och ett glas vin sen somnar jag sött i soffan eftersom jag vart vaken att tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela