Madde

Jobbig lämning

Publicerad 2010-04-15 20:58:49 i Allmänt,

Morgonen börja inte så bra i dag.William ville inte äta frukost,han hade ätit två tuggor på sin smörgås när jag och Oliver skulle äta.Han åt inget mer och började med att han inte ville gå till dagis. Börja tro att han va sjuk men ingen feber,men enligt han hade han ont i öronen,halsen och så magen tror han sa att han hade ont i pannan oxå.
Fick tillslut på han kläder och så åkte vi i väg mot skola och dagis.Inga problem så länge vi va uppe vid skolan men när det var dags att gå mot dagis börja det,han skulle inte gå och börja gå åt andra hållet. Fick hämta honom och han börjar gråtta och ville inte till dagis. Så jag fick över lämna en skrikande unge till personalen. En mamma med brustet hjärta går och tycker det är skit jobbigt. Hade bara velat ta med han hem igen och mysa hela dagen. Men det löser ju ingenting för då vet han ju att han kan spela på det.

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-04-15 21:51:49

Fy inte skoj...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela