Madde

jobb vecka över

Publicerad 2010-04-08 19:30:04 i Allmänt,

Så har ännu en jobba vecka slutat. Det har vart en kul vecka med skridskodisco och i går badhuset.Man fick verkligen använda hjärnan räkna till tio hela tiden för det va sjuk mycke folk i badhuset,men ungarna hade kul det är huvudsaken och ingen drukna ;)
I dag va det slapp i solen på jobbet och lite röj.

När jag kom hem va det full fart Oliver hade en kompis här och William gick och plocka högar med rönnbär och körde till komposten skönt att nån annan gör vårt jobb så vi slipper bränna ut oss här hemma.

Nu blir det fika med Malin och Sanna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela