Madde

Jobb helg

Publicerad 2010-04-19 08:40:59 i Allmänt,

Fredag och lördag har jag jobbat kväll. Fredag lugn och trevligt besök av polis,nattvandrare och fältarna. Lördagen  va det lite fylla så fick ringa hem till fyra ungdomars föräldrar. Den ena killen sa att han inte druckit utan hånglat med en av tjejrna som druckit och därför han lukta. Hallå jag är inte dum.

I lördags va vi uppe hos Mia med familj och fixa lite och så hann jag med ett jumpa pass oxå innan jobb,

I går va det en härlig dag med sol så vi va ute och tog fram stuttsmattan, rensa lite i rabbatter och fixa i ordning dammen på alltanen.
Sen hade William jumpa uppvisning,han va så duktig.Glömde dock kameran så blev inga bilder.



Här har det bara vart ett håll i vinter men nu åkte damm och krukor fram, men får vänta ett tag till så det blir lite varmare sen kan vi fylla den och plantera lite blommor. ÅÅÅ Längtar till sommaren nu känner jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela