Madde

Inget blev som jag tänkt mig

Publicerad 2010-04-05 10:59:19 i Allmänt,

I går va tanken att jag och william skulle åka och hälsa på en kompis på hennes nya landställe och den andra hälften på bio och lite shopping i stan.
Dom åkte i väg och vi blev bara hemma för dom kom i väg så sent ut till landet.
Så jag och William va ut och öva cykling utan stödhjul. Det går så segt för han , Oliver cykla utan stödhjul redan  när han va tre år så det blir att man jämför med honom.Ja jag vet alla är olika.

Sen på kvällen va tanken att jag skulle gå på jumpan men kände mig inte helt okej så fick bli att stanna hemma.Fixa lite ute på tomten i stället. Va ju helt underbart väder.
Fick bli lite blommor på utebordet
 

Oliver shopping inför fotbollen som börjar 20 april ute


Utegruppen på stora altanen

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela