Madde

Helgen...

Publicerad 2010-04-12 20:53:03 i Allmänt,

Lördagen bjöd på mycke trevligheter.Börja med en mys frukost och lego bygge med killarna.Sen packa vi in oss i bilen och åkte till norrtälje och shoppa lite på hm.Det blev badbyxor till killarna,nagelack stumpbyxor och lite mer smått och gott till mig.
Efter det åkte vi till vädtö och hälsa på Jenny och Fredrik på deras nya landställe.Kommer bli super.

Så va det dags att åka hemåt och lämna killarna hos ma och pa på torepet för att sen åka hem och fixa mig och åka till garbo och träffa alla gamla simkompisar från äldre dar. En super trevlig kväll med god mat och massa prat. Tog tio i tolv bussen hem så kände mig duktig.

Söndagen blev lugn va inte på humör när jag vakna och hade hellst bara velat legat i sängen med täcket över huvudet hela dan,men va tvungen att hämta Oliver och William på torpet. När vi va på väg hem där i från ringde R och fråga om vi inte skulle komma och grilla korv hos Mia med familj. Så vi åkte dit och grilla och hjälpte till och drog lite ris och la på brasan.Dom har fällt ca 40 träd på tomten, så är ett enda stort plocke pin av träd. Killarna hade kul bland alla träden.

I dag va det jobb igen och efter kom jag hem och såp tog vi en cykeltur och åt pizza.
Willam cyklar nu mer stollt på Olivers gamla cykel.











Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela