Madde

Hantverkare

Publicerad 2010-04-28 12:54:15 i Allmänt,

Vaför ska dom ta sån himlans tid på sig innan dom kommer??
Nu äntligen har rörisen kommit och byter rör i källaren och ska fixa så vi kan få ducha i nya badrumet.När allt är klart kommer det bilder. :)

I dag känns min värk bättre och jag fick sova i natt. Vakna som vanligt men kände mig ovanligt pigg så si stället för att ligga och dra mig i sängen en halvtimme så gick jag upp och gjorde mig klar åt frukost och sen fanns massa tid över så han förbereda middagen till i kväll.Så skönt. Det blir köttfärslimpa med kantareller och bacon i så potatis och kantarell sås till det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela