Madde

Ännu en dag

Publicerad 2010-04-06 19:32:41 i Allmänt,

Så va påsken över men det är påsklov på fritids så vi har det lungt och skönt. 10 barn mot ca25 som vi brukar ha när skolan är i gång. Va på skridskodisco i dag, kändes lite konstigt att gå in i en ishall när det va så fint väder ute. Men barna tyckte det va kul allafall dom som åkte,tänk att det alltid finns dom som ska trottsa.

Killarna är lediga denna vecka från fritids och dagis. Oliver fick hänga med mig på skridskodiscot och william va ute och cykla med pappsen.
På kvällskvisten va vi till ica en sväng och när vi kom hem blev det lite cykling ute på vägen och runt huset över gatan. När cyklen åker fram är det vår. William cyklar nu utan stödhjul och är så stolt, en dags övning och sen så bara kör han.







Cykling för fullt, dom små benen får kämpa när det är så små däck kankse kan prova en större cykel i morgon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela