Madde

Sjukstuga

Publicerad 2013-03-26 21:52:00 i Allmänt,

William är sjuk och vi har varit hemma i dag han och jag.
Jag har passat på att plugga medan han har legat på soffan eller sysselsatt sig själv. Inne på andra veckan och det är helt sjukt. Är rädd för att jag inte kommer klara denna kurs. Skulle behövt ha en lärare bredvid mig varje dag och uppgifter som rättas efter varje läxa så som det var i skolan. Visst det finns lektions tid en gång i veckan men det passar inte riktigt. Hade man vetat i förväg så hade jag styrt om mitt liv så jag hade kunnat vara där.
Nä usch och fy jag får nog vara en barnskötare resten av livet. Det som känns mest irriterande är att jag ska ju inte prata engelska med mina barn på fritids så varför måste jag ha engelska 6 (B).

Hej så länge

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela