Madde

Shopping

Publicerad 2013-03-24 08:01:30 i Allmänt,

Började dagen med att plugga ihop med en tjej som heter Malin som går samma kurs som mig.
Vi stämde av lite och gjorde sista uppgiften som ska in för denna vecka.

Sen åkte jag och killarna och hämtade mormor. Vi styrde våran kosa mot Täby C. Det va inte bara vi som va där om man säger så, lite smått hysteriskt.
Killarna har fått varsin jacka, chinos och skor. Nu väntar vi på våren och hoppas det går fort.

Väl hemma vart det en frisk och skön promenad, god middag, köksplaner och häng i soffan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela