Madde

Så har påsken dragit förbi

Publicerad 2013-04-02 06:52:00 i Allmänt,

Det har varit en skön ledighet med påskfirande hos mina föräldrar med min bror och med Roberts föräldrar och alla syskon. Även fått till lite fika stunder med fina vänner.
Vi har haft ett underbart väder så man har kunnat vara ute mycket och njutit i solen.
Fått in en del pluggande och även träning som balsam för själen :) .

Igår va vi till Ikea för att få hjälp med den sista tuschen i köket. Jag är ju en sån som sen gärna vill fundera och smälta saker men vips så hade vi beställt ett kök.

Nu är helgen över och jobbet börjar igen. Men bara i tre dagar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela