Madde

Jobbig fas i livet

Publicerad 2012-09-17 19:14:07 i Allmänt,

Minstingen i familjen har det lite jobbigt just nu. Det började i torsdags, han ville inte gå på bandyträningen om inte jag eller R va med, R fick inte lämna honom i skolan i fredags han bara grinade, så skulle de sova hos farmor och farfar fredag till söndag för R skulle jobba och jag har ju varit borta men det gick inte R fick hämta hem William. Då hade han feber så tänkte att det hade med det att göra men så i dag när jag skulle lämna i skolan så började han grina igen och ville inte att jag lämnade han, vid lunchen hade han börjat gråtta igen och vill till mig.
Så nu i kväll vart det jätte jobbigt att R skulle iväg med Oliver på träning och då vart det tårar igen. Jobbig fas i livet helt enkelt. Undra om det va så att i 6 års ålder så är man rädd för döden och att föräldrarna ska försvinna. Måste läsa om detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela