Madde

Boxpass

Publicerad 2012-09-30 13:43:00 i träning,

 

I går tog jag mig i väg på ett boxpass med Jennie. Om jag säger så här så känner jag att jag lever i dag.
Jag har värk i muskler som jag inte brukar ha vill jag lova.

100 slag
15 situps
50 sparkar
15 armhävningar
25 combo
15 Benböj
60 sek vila

Så körde man det i 23 minuter så många varv man han med.

-----------------------------------------------------

Annars hade vi en härlig dag med fotbollsmatch och höstfix ute på tomten. På kvällen hade vi en minikräftskiva. Det började med att det bara skulle vara vi i familjen men vips hade Robert bjudit in familjerna PC och A. Fick användning av mina nya hjärtskålar till efterrätten, vitchokladmouse med hallon.
Vart en trevlig kväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela