Madde

Trevlig helg

Publicerad 2012-11-25 18:06:00 i Allmänt,

Gårdagen bjöd på öppethus i skolan sen lämnade vi killarna på torpet och åkte till Täby C. Målet va julklapps shopping, vi va inte ensamma om jag säger så.
Till sist va vi på fest hos Linda, Lars, Linda och Jimmie. Trevlig kväll och det har man känt av i dag.

förra helgen köpte vi färg till kontors delen men upptäckte när vi började måla där att vi köpte fel vit färg. Så i dag har jag målat om hela sovrummet.
Så har vi fått till vårt ljusprojekt, lyder så fint när man kommer på gatan.

Har även fått till en skön PW med bästaste Jennie. Och precis kört ett fit test. Fyra veckor framåt kommer jag köra intsanity träning. Jennie har fixat skivor åt mig så tänkte jag skulle testa.
Kul med lite ny inspiration.
Testet va sjukt jobbigt så får se hur det blir när träningen startar i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela