Madde

Ljus tända

Publicerad 2012-11-03 17:46:30 i Allmänt,

Går dagen va toppen. Sådana där kvällar kan man leva på länge. Bra show, god middag, trevligt sällskap och så klart super bra musik.

I dag har varit en seg dag (kom hem 03:30)men har ändå tagit mig samman. Hängde med familjen ner och badade plus att tre kompisar till killarna hängde med.
Sen tvättat och fixat lite. Kände mig så pass pigg ett tag att jag kände för en promenad men mitt sällskap va inte hemma. Så när hon va redo va jag seg igen.
Nu har vi ätit tacomiddag och tänt huset med ljus, så nu sjunker jag ner i soffan och bara myser. Kommer bli tidigt i säng i kväll kan jag lova.

Trevlig lördags kväll där ute

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela