Madde

småfix i trädgården

Publicerad 2012-05-13 20:29:31 i Allmänt,

Eftermiddagen har vi hängt i trädgården. Det har klippts gräs,lagts täckbark i hallon och jordgubbslanden även några smårabatter, råttorna har fått premiär i sanlådan förr i år, jag har fixat med mina pallkragar,s fyllt på jord och sått lite.
Det är första året jag fått för mig att så lite morötter,sockerärtor,plocksallasd,persilja och så gräslök. Så har jag ju mina tomatplantor också, se om jag får nått att över leva. I veckan ska jag fixa små blommpinnar med lappar på så jag vet vad som är vad. Har bara satt ner små pinnar vid raderna i dag

image description

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela