Madde

Slutet

Publicerad 2012-05-20 22:44:06 i Allmänt,

Ännu en underbar långhelg har nått sitt slut.
Dagens första hälft ägnades åt bil körande till och från Älmsta för lite tittande av fotbollsmatch. Förlust igen dock,men lika glada är dem för det.

Eftermiddagen tillägnades hemma med veckohandling, kompislek, terapijobb i form av att rensa ogräs.

Avslutade utevistelsen med ett träningspass. Det vart 35 minuters gräsklippning (i högt tempo) följt av 5 stycken övningar med tabata timern.
Sen mys i soffan med killarna och lite titskåpsfixande när de somnade.
Nu är det även dags för mig att sluta de blå.
I morgon börjar en ny intensiv vecka ;)

Ha det gött

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela