Madde

Skön träning

Publicerad 2012-05-14 20:34:20 i Allmänt,

Efter lite firande av Willima så va det dags för Oliver att gå på forbollsträningen. Robert och William hängde med.
Själv tog jag mig ner till gymmet och där körde jag först tabataintervaller på löpbandet.

Närmare bestämt:

5 minuter uppvärmning
8*20 sek på 14km/h
8*20 sek på 15km/h
8*20 sek på 16km/h

vila 10 sek mellan varje

Sen vart det planka på bosubollen:

10 st gående plankan
10 st planka lyft bak ben
10 st planka i gång

Tre varv

Sen så vart det ben/rumpa:

12 st ben i TRX utfall med hopp
12 st upp hopp på bänk gå ner
12 st gå ner med ett ben och sen sparka upp sen byta ben och 12 st på nästa
12 upp hopp på bänk och hopp ner

Detta körde jag 3 varv

Riktigt skönt pass så nu tar jag igen mig i soffan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela