Madde

Grönan

Publicerad 2012-05-21 20:41:32 i Allmänt,

Så är vi på väg hem från en toppen eftermiddag på grönan. William och oliver fyller båda år nu i maj och har fått besöket i födelsedagspresent av oss. Egentligen skulle vi åkt på olivers födelsedag men kusinerna skulle dit i dag så då passade vi på.
Jag rekommenderar verkligen att åka dit en kväll innan skolorna slutar. Lagom med folk, man kan åka om och om igen. Längsta kö tiden i dag va ca 10 minuter.

Något som va helt galet var att jag i dag åkte insane. Vilken grej, helt sjukt skulle jag vilja säga.
Kvasten är helt klart den bästa attraktionen.

https://cdn3.cdnme.se/cdn/6-2/1783891/images/2012/pic_203560908.jpg">https://cdn2.cdnme.se/cdn/6-2/1783891/images/2012/pic_203560908.jpg" class="image">

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela