Madde

Effektiv morgon

Publicerad 2012-05-29 13:10:08 i Allmänt,

I stället för att ligga och dra mig i morse så gick jag upp direkt. Hade kunnat lega länge men ägnade mig i stället åt lägga rent i all sängar, damma och börja tvätta. Hann allt innan det va dags att åka till dagis och sista dagisutflykten. Dagis jag vet helt fel ord förskola ska det vara men för mig kommer det alltid heta dagis.
Vi har haft en mysig förmiddag vid gläntan där vi har fått pröva på allt som de gör där när dem är där på tisdagarna. Till lunch fick vi taco som tillagades över öppen eld.

Nu har jag dammsugit och ska bara slappa fram till kvällens tjejträff med löpning och picknick :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela