Madde

Vecko avstämning

Publicerad 2012-03-31 14:01:56 i Allmänt,

På fredagar brukar jag springa min runda och ta tid för att se om tiden blivit något bättre.
Tog mig aldrig ut i går och bestämde mig för att jag i dag i stället skulle ta mig i väg.
Dåligt beslut, snöblandat regn blåst och blött. Men jag tog mig ut ändå, det var motvind på många sträckor och kändes väldigt tungt. Jag tog mig runt och får väl vara nöjd med tiden 30 minuter eftersom det var motvind och snön fall ner.
Väl hem hjälpte jag till och trava ved så lite rygg och arm träning ;). Sen när jag kom in åkte min orangea boll fram och jag körde tre magövningar. Ena övningen ligger man på ryggen ena benet på bollen och så lyft upp kroppen och andra benet mot taket, gjorde tio lyft på varje ben. Direkt efter utan vila körde jag gående plankan med fötterna på bollen, det vart 5 st och direkt efter det planka i 30 sek. Så gjorde jag det här 3 gånger och jag kan lova att det brände fint i magen.

Så hade jag avstämning på vågen och den visade 1,1 kilo mindre. Så 73,4.
Alla fall en av avstämningarna hade blivit bättre denna gång.


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela