Madde

Söndag

Publicerad 2012-03-11 21:12:19 i Allmänt,

Även denna morgon startade så bra. Så skönt att få vakna i lugn och ro.
William hade ingen feber så vi körde på. Ut och beskar björkarna, Robert såga och jag drog bort ris. William var också med och oliver var på bandyträning. Men så gick William in och jag gick efter honom efter en stund. Febern var tillbaka och han valde att ligga i soffan och kolla film.
Jag gick ut och fortsatte.

Efter lunchen cyklade oliver till en kompis och jag åkte och veckohandlade.
Sen tog jag tag i fönstrena så nu är de putsade och fina.

Det vart även en skön paus i solen. Tänk va lustigt det är, när barna var små så ville man inget hellre än att få sätta sig i en stol och bara få vara. Men nu när man kan så har jag liksom ingen ro i kroppen. Men jag tvinga mig själv och slumrade faktiskt till en stund så skönt.

Avslutat helgen med ett härligt cirkelfyspass och lite intervall träning på löpbandet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela