Madde

Sjuka barn

Publicerad 2012-03-12 20:40:41 i Allmänt,

William har ju varit dålig i helgen men idag på slangar han varit pigg. Varit ute och hoppat ätit mat och så. Men så när jag kom hem började han bli dålig igen. Febern va tillbaka och snoret har kommit.
Så har vi oliver också som tagit spruta i skolan i dag. Man kunde få feber av den och visst fick gam feber nu på kvälls kvisten. Men nu vet jag inte om det är sprutan eller om han fått Williams åkomma.

Idag fick jag springsällskap. Robert följde med så jag tänkte att det blir perfekt dragplåster. Problemet va bara att han jämnt har så bråttom när man bestämt sig för nått. Jag ville smälta maten men han ville ut på en gång, så maten va halvt om halvt på väg upp. Så det vart en liten besvikelse då tiden vart 30,18.
Han får hänga på igen för han peppa på. Hade jag varit själv så hade jag nog gett upp när maten var på g upp.

I morgon blir det vab,får vi som det bara blir William hemma eller om oliver faktiskt också är sjuk.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela