Madde

På banan igen

Publicerad 2012-03-24 16:51:16 i Allmänt,

Veckan började ju i förkylningens tecken. Så jag har haft ofrivillig vila, har så gärna velat ta mig ut. Så i torsdags kändes det bättre så tog jag mig ut på en PW och körde två löpintervalls
vänder. Sprang snabbt 30 minuter och så gick 10 gånger 8. Va skönt att kunna röra på sig igen.

Helgen är i gång och i går hade jag mysfredag här hemma med mina kollegor.
I dag tog jag och killarna bussen in till Norrtälje där vi möte upp Robert. Vi titta lite på stan och sen storhandla vi på flygis.

Nu ska vi snart äta god middag, grillen är i gång och hackebacks potatisen i ugnen, mums mums.

Glöm inte ställa fram klockan en timme innan ni somnar.

Trevlig lördag kväll på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela