Madde

Bra start

Publicerad 2012-03-10 19:53:53 i Allmänt,

Ännu en lördag morgon då jag vaknar vid halv nio och båda mina hjärtan sitter snällt i soffan. Det spelas lite data och tv-spel. I vanliga fall brukar det ta 5 min kanske så är tjafset igång. Vet inte hur det kommer sig. Det känns så skönt att få vakna på det här sättet och inte behöva börja morgonen med att bli irriterad. Båda killarna ville leka med kompis och det vart så att båda skulle bort. Så jag tog tillfället till att få till en lång promenad med Jennie. Härligt härligt. Sen har det bara varit slapp här hemma.
Vi har varit och ätit middag hos mamma och pappa. Skönt slapp jag fixa det, så trist att laga mat när Robert inte är hemma.
Mamma är bara för go, hon hade köpt en jacka till oliver och två t-shirts till William.

Oliver släppte vi av hos en kompis nu när vi kom hem för han skulle sova där. Så jag och William har nu laddat med godis och tända ljus inför mello som börjar nu kl. 20.00.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela