Madde

Magsmärtor

Publicerad 2012-06-12 11:51:10 i Allmänt,

Sen i fredagskväll har oliver haft ont i magen. Natten till lördagen va jätte jobbig. Han kunde inte sova för att det gjorde så ont.
På morgonen så kände han sig bättre och va med på sin fotbollsmatch.
Sen kom det igen kraftiga smärtor så han bara låg och kved. Vi åkte in till akuten och de gjorde diverse prover och beslöt att vi skulle stanna kvar över natten.
Någon gång under kvällen natten skulle de göra ett ultraljud. Men det vart aldrig nått och på morgonen kände han sig bra igen och doktorn tyckte då att inget ultraljud skulle göras. Han va kanske bara gasig sa doktorn och vi åkte hem. Men så kom det igen efter några timmar hemma, inte lika allvarligt men dock.
Vi avvaktar tänkte vi men så vart det lite bättre men han vägrade äta så i går måndag ringde jag akuten och de tyckte vi skulle komma in igen.
Nu gjorde de ultraljudet men det visa ingenting så vi åkte hem. I dag har han bara lite ont och kunde vara med på skolavslutningen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela