Madde

Avstämning 1

Publicerad 2012-06-08 07:27:34 i Allmänt,

Då har det gått en vecka av min utmaning.
Resultaten är både bra och dåliga.
Vågen visar 73,3 alltså på väg åt fel håll;)
Men min löpning har jag övervunnit :D målet är klart och jag vart så glad. Bestämde mig i onsdags för att testa, jag klarade ju 24 min på 5 km på vårruset, så sa till mig själv att det här måste jag fixa. Visste ju vilket tempo jag låg på den kvällen så höll nu koll på klockan så jag inte sprang för sakta. Jag kan säga att jag va sjukt trött och trodde jag skulle dö. Vid 4,5 km höll jag på att ge upp. Pausade klockan och stannade böjde ner huvudet mellan bena, men så sa jag till mig själv vad håller du på med så på med klockan igen och så körde jag.
När jag kom i mål var jag död, och det var jag inte på vårruset, vad mycket lättare det är med draghjälp och hela stämningen som det är på vårruset.

Nu undrar ni kanske vad det vart för tid?
Jo närmare bestämt

Kommentarer

Postat av: Mias lilla Granby

Publicerad 2012-06-08 12:59:04

Vilket jäkla tempo du håller!!!! Jag är långt ifrån så snabb. Så jag är väldigt imponerad och inspirerad.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela