Madde

Tråkig mamma

Publicerad 2012-07-24 20:24:22 i Allmänt,

Ja i dag har jag varit så tråkig, jag har bara gjort saker som jag ville få gjort här hemma. Det sägs ju att solen ska komma i några dagar nu så då ville jag ha det gjort och det passa ju inte bättre än i dag när det har varit blåst, mörkt och trist hela dagen.
Fönster putsade, huset städat och gräset klipp, har några saker till på to do listan men det får vänta.

Snyllta in mig på en middag hos mamma och pappa också. När jag kom dit åkte jag på lite jobb, skrapa vinskiverna högst upp åt pappa.

Nu är vi hemma och jag har plockat av det bästa jag har i trädgården nämligen HALLON. Jag bara älskar hallon, började lite i dag så ska jag forstätta i morgon.Här ska göras hallonsylt och även frysa in bara hallon till min kessela.

Mia glöm inte bort mig när du ska i väg och plocka ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela