Madde

Sammanfattning av veckan som gått

Publicerad 2012-07-02 10:18:34 i Allmänt,

Ja sista jobbveckan är över,jag va ju själv hemma några dagar och det va så skönt. Nu väntar 6 veckors ledigt och jag ser verkligen framemot det. KOmmer dock bli knäkt om vädret kommer fortsätta som det gjort. Jag vill ha 25 grade och sol,man ska kunna ligga i solen och känna att man faktiskt skulle kunna ta sig ett dopp.

Helgen har varit barnfri och bjudit på fest. I fredags vart det blidösunds båten.Roberts snickar gäng hade firma fest. En mycket trevlig tripp,med god mat och dryck.

Lördagen bjöd även den på party. 13.00 börjades det i Svennsboda med lunch som följdes av fotbollsmatch, bad, kubb, mycket skratt och god mat. Jag körde så det va lungt för mig.En mycket trevlig fest hos Karin och Danilet helt enkelt.

I går vart det en lugn dag med lite shopping i Täby C och sen fix på tomten. Klämde även in ett löpparpass. 10 km vart det och tiden 51,17 chockade mig. Det kändes väldigt lätt i går men inte trodda jag att tiden skulle bli så bra..

Nu återstår två dagar hemmavid och sen bär det av på liten semester tripp.

Bloggappen fungerar fortfarande inte så blir lite glest mellan inläggen.

Ha det gott

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela