Madde

Resdag

Publicerad 2012-07-11 21:36:21 i

Ja i dag va det slut på det roliga. Vi åt frukost, städade, Oliver tog en sista sväng på campingen och sen styrde vi våran kosa mot båten som tog oss till Nynäshamn och sen vägarna hem till Rimbo. Väl hemma så hann vi inte mer kliva ur bilen och få av Cykeln så drog Oliver i väg till parken. William bänka sig vid datan, Robert klippte gräset och jag packade upp, handlade mat och började tvätta. Ett litet Friskispass vart det också. 3 liter jordgubbar har jag plockat av och det finns 15 plantor kvar att plocka i från. Får göra sylt helt enkelt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela