Madde

Muppdag

Publicerad 2012-07-12 22:10:07 i

Denna dag skulle jag nog aldrig ha gått upp. Kroppen och huvudet har liksom inte riktigt varit med. Känt mig helt slut och noll energi. En sväng till Norrtälje, svampskogen och så lite fix i trädgården med betoning på lite. Finns massor som ska göras, listan blir bara längre men börjar någon annan dag :) I skogen hittade vi svamp, måste snart tillbaka då de växt till sig lite. Killarna har varit hos frisören nu på kvällskvisten och efter det tog jag mig ut på en kvällsrunda med Jennie. Hoppas på att känna mig bättre i morgon. Blir en bild på en nyklippt och sur William.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela