Madde

Helgen som va

Publicerad 2012-07-23 19:22:37 i

Helgen har svischat förbi. Lördagen bjöd på en tur i skogen, lådbils åk och så sprang jag veckans mil pass. Tungt och varmt, passar mig bättre och att springa när solen är i moln vilket den ju typ har varit hela sommaren. Killarna lämnades på torpet hos mina päron. Jag och Robert va på trevlig 30 års fets i gläntan, god mat och trevligt sällskap. När vi vaknade i söndags va det en stor sol och vi hämtade killarna och åkte till björkö örn och mös hela dagen i solen. Det va en sådan där skön dag som man vill ha varje dag hela sin semester. Det va helgen det

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela