Madde

Cykeltur

Publicerad 2012-07-17 16:10:56 i

Efter ett skönt utomhuspass på altan i morse bestämde vi oss för att cykla upp till Ma och Pa. Men vad tror ni händer??? Jo det börjar regna. Små fixade lite här hemma och tillslut har det slutat regna. Vi hoppar upp på cyklarna och börjar våran färd mot torpet. Vi stannade och tog en liten fikapaus. Längs vägen så såg vi kosor, hästar, katter, en snok och så en ormvråk som dök ner på en åker och fångade nått ätbart. Den hade något i klorna när den kom upp. Det vart en tur på 1,2 mil, bra kämpat av mon grabbar. Hem åkte vi bil det va skönt för det hade garanterat blivit gnäll på hemvägen och regn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela