Madde

Check

Publicerad 2012-07-02 13:29:38 i Allmänt,

Så har mina fyra veckor gått och jag är nöjd med mitt resultat.
Min runnda har jag nu sprungit under 27 som va mitt mål och har nu satt upp tjejmilen som mitt nya mål. Ska anmäla mig i dag.

Vikten har inte landat där jag hade hoppats men det gör ingenting för känns skönt ändå och jag är nära.Vågen står nu mera på 71,4.
Jag känner resultat på mina byxor och shorts både midjan och runt låren/rumpan.
När jag står upp så har jag nu mera ett mellanrum mellan låren och det har jag inte haft innan. Ska nog helt enkelt kunna kämpa mig ner till min vikt som jag hade för 10 år sen då jag belv gravid med Oliver.
Vill man så kan man!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Ni har kommit till en glad tjej som gillar livet. Här skriver jag om det som händer i min vardag så som träning,små projekt, mina barn mm. Jag som skriver heter Madde och är lite över 30 ;). Bor med min sambo och två barn i ett hus i ett litet samhälle Välkommna!!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela